wtorek, 25 czerwca 2013

Epilog


Kiedy po raz kolejny spojrzałem w miejsce, z którego wybiegły moje pociechy uśmiech sam ponownie zagościł na moich ustach. Stała tam uśmiechnięta od ucha do ucha. A ja nic nie mogłem zrobić.Kiedy koncert się skończył chciała wracać do swojego nowego mieszkania, które znajdowało się na obrzeżach miasta. Zaproponowałem aby ta noc spędziła u mnie od tego czasu wszystko się zmieniło..

kilkanaście lat później...

-Mamo Tom ciągle siedzi w łazience a ja też  chcę z niej skorzystać!!
- A co ja mam ci na to poradzić?
- No nie wiem może ciebie posłucha?
-Niestety nie pomogę ci musisz sama sobie poradzić dasz radę prawda?
- Ughh... - powiedziała i poczłapała pod drzwi łazienki..
- Tom pośpiesz się te zabiegi i tak ci nic nie dadzą!!! - krzyczała
- Odwal się!!! 
- Ej spokojnie
- Ale mamo on jest najgorszym bratem jakiego by można mieć!!
Spojrzałam na zegarek..
- Dalej ruszajcie się bo nie zdążymy na lotnisko!!!
Szybka akcja ubieramy się i wybiegamy przebiegła pomyślnie i szybko znaleźliśmy się w taksówce i gnaliśmy przez zatłoczony Londyn.. Kiedy stanęliśmy przed lotniskiem zapłaciłam za transport i szybciutko pobiegliśmy pod wyznaczone miejsce.. Mimo iż chłopcy mieli dziewczyny, a niektórzy nawet dzieci fanek w cale nie brakowało. Czekaliśmy z niecierpliwością. Kiedy tylko zauważyliśmy ruszającą się blond czuprynę dzieci szybko pobiegły i przytuliły się do ojca.Pewnie zapytacie co się stało, że teraz są razem otóż połączyła ich pamiętna noc po koncercie....

- Babciu babciu a to się na prawdę stało?- zapytała jedna z moich wnuczek
- A jak myślisz?
-Nie wiem.
-Mnie się wydaje, że takie historie nie zdarzają się często lecz czasami los postawni nam na drodze wspaniałych ludzi - po wypowiedzeniu tych słów spojrzałam na mojego męża z fajką w ustach kimającego na bujanym fotelu.Uśmiech wkradł mi się na usta i jak tu go nie kochać?






Wiem , że krótki ale wszystko
było dokładnie tak zaplanowane
dziękuje, że wchodziliście na tego bloga mam 
nadzieję, że kolejny wam się również spodoba
pozdrawiam..
  

4 komentarze:

  1. Aż się łezka w oku zakręciła. ;)
    Świetny epilog!
    Pozdrawiam i czekam na nowego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny epilog. A końcówka jaka słodka awww. Czekam na nowy blog:)
    friends-and-maybe-love.blogspot.com
    my-life-is-a-big-pain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Weź kartkę i ołówek . Nie podglądaj odpowiedzi bo się nie spełni życzenie ..
    1. Napisz imię osoby płci przeciwnej.
    2. Który kolor najbardziej lubisz: czerwony, czarny, niebieski, zielony czy żółty?
    3. Pierwsza litera twojego imienia?
    4. Miesiąc urodzenia?
    5. Który kolor bardziej lubisz czarny czy biały?
    6. Imię osoby tej samej płci.
    7. Ulubiony numer?
    8. Wolisz jezioro czy morze?
    9. Napisz życzenie (możliwe do spełnienia!).
    Skończone ? zobacz poniżej:
    Odpowiedzi
    1. Kochasz tę osobę.
    2. Jeżeli wybrałaś /eś:
    Czerwony ? twoje życie jest pełne miłości.
    Czarny ? jesteś konserwatywna /y i agresywna /y.
    Zielony ? twoja dusza jest zrelaksowana i jesteś osobą na luzie.
    Niebieski ? jesteś spontaniczna /y i kochasz całusy i pieszczoty tych, których kochasz.
    Żółty- jesteś bardzo szczęśliwą osobą i udzielasz dobrych rad tym, którzy są w dołku.
    3. Jeżeli pierwsza litera twojego imienia jest:
    A-K - masz w sobie dużo miłości, którą ofiarujesz bliskim i przyjaciołom.
    L-R - Próbujesz cieszyć się życiem na maxa a twoje życie uczuciowe wkrótce rozkwitnie.
    S-Z - lubisz pomagać innym a twoje przyszłe życie uczuciowe wygląda bardzo dobrze.
    4. Jeśli urodziłaś /eś się w:
    Styczeń ? Marzec
    Rok minie ci bardzo dobrze i odkryjesz, że zakochasz się w kimś zupełnie nie oczekiwanym.
    Kwiecień - czerwiec
    Twój związek (uczuciowy) jest bardzo silny, będzie trwał długo i pozostawi wspaniałe wspomnienia na zawsze.
    Lipiec- wrzesień
    Będziesz mieć wspaniały rok i doświadczysz dużą zmianę w życiu na lepsze.
    Październik ? grudzień
    Twoje życie uczuciowe nie będzie zbyt wspaniałe, ale w końcu odnajdziesz swoją bratnią duszę.
    5. Jeśli wybrałaś /eś
    Czarny: twoje życie obierze inny kierunek, co będzie dla ciebie bardzo korzystne i bardzo cię to ucieszy.
    Biały : Będziesz mieć przyjaciela, któremu można będzie całkowicie zaufać i zrobiłby dla ciebie wszystko, ale ty możesz sobie z tego nie zdawać sprawy.
    6. Ta osoba jest twoim najlepszym przyjacielem.
    7. To jest ilość twoich bliskich przyjaciół w twoim życiu.
    8. Jeśli wybrałaś /eś:
    Jezioro: Jesteś lojalnym przyjacielem i kochanką /iem.
    Morze: Jesteś bardzo spontaniczna /y i lubisz zadowalać ludzi.
    9. To życzenie spełni się tylko wtedy, gdy wstawisz ten test do 5 innych klubów w ciągu jednej godziny. Jeśli wyślesz je do 10 klubów spełni się przed twoimi następnymi urodzinami .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten blog był na serio CUDOWNY . Szkoda ,że tak szybko sie skończył .
    Zapraszam do mnie
    o-n-l-y--m-y---l-i-f-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń