niedziela, 5 maja 2013

LIEBSTER AWARDS





LIBSTER AWARDS


Nominacja do Liebster Awards jest otrzymywana od innego bloggera w zamian za "dobrze wykonaną robotę". Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cie nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów, zadajesz im 11 pytań i informujesz ich o tym.





Za nominację dziękuje:

http://crazylifebaby68.blogspot.com/2013/05/liebster-award-2.html

Moje odpowiedzi:

1. Czemu zaczęłaś pisać?
Zaczęłam pisać, po namowach mojej koleżanki, której już wcześniej pisałam opowiadania o niej i o chłopakach  W końcu postanowiłam spróbować własnych sił i założyć bloga, rywalizując przy tym z innymi.
2. Co Ci pomaga w pisaniu?
Zdecydowanie w pisaniu pomaga mi muzyka. Dzięki niej mogę sobie wyobrazić daną scenkę lub jak w danym momencie zachowali by się bohaterowi, następnie wszystko to pisze w moim opowiadaniu.
3. Co robisz by złapać wenę?
Najczęściej oglądam zdjęcia chłopaków,to trochę głupie ale pomysły się w tedy same "rodzą".
4. Co jest Twoim hobby?
Moim hobby zdecydowanie jest siatkówka gram w nią od kąt pamiętam, lecz ostatnio stało się niem również pisanie opowiadań.
5. ,,Czym'' dla Ciebie są Twoi idole?
Dla mnie oni są zwykłymi chłopakami, mającymi wielki talent. Wykorzystują go przy okazji uszczęśliwiając ludzi.
6. Umiesz grać na jakimś instrumencie?
Niestety nie..:(
7. Masz osobę, której możesz się wygadać i masz pewność, że ona Ci pomoże?
Tak.. Zdecydowanie. Wyciągnie ze mnie oczywiście w dobrym tego słowa znaczeniu wszystko jak jestem smutna zawsze mnie wesprze i wie jak pocieszyć.
8. Co sądzisz o rapie?
Ogólnie go nie słucham bo to nie moje klimaty, lecz wiem że ludzie wyrażają w nim jeszcze więcej swoich uczuć nich w zwykłych piosenkach.
9. Co jest Twoim największym pragnieniem?
Hmm.. To pytanie jest zdecydowanie najtrudniejsze. Mam wiele pragnień, lecz żeby wybrać to jedno najważniejsze i zarazem największe nie jest łatwo.  Więc tak na pewno chciała bym pójść na koncert chłopców, lecz też pójść w kierunku siatki w końcu to moja pasja tylko jak by miał wybierać po między tymi dwoma rzeczami no w sumie trzema bo jeszcze miłość to nie wiem co bym wybrała. Chyba to ostatnie, bo poniekąd ona pokonuje wszystko i dzięki niej wiele można osiągnął mimo iż myślimy , że się nie da.
10.  Masz swoją drugą połówkę?
Nie sety nie, lecz mam osobę, którą kocham całym moim serduszkiem, lecz ona nie odwzajemnia moich uczuć. Poza tym on mnie traktuje jako koleżankę, lub jak porostu młodszą dziewczynę  z którą można się pośmiać .
11. Co Ci się w Sobie podoba? 
Mi osobiście nic się we mnie nie nie podoba, lecz oczywiście każda dziewczyna tak myśli. Wszystkie są śliczne, piękne lecz tylko i wyłącznie na swój sposób. Może i nie odpowiedziałam na to pytanie, lecz nie potrafię tego określić.....


Moje pytania;
1.Co byś zrobiła gdy byś spotkała swojego idola?

2 Jak często słuchasz muzyki?
..
3. dlaczego zaczęłaś pisać bloga?

4 Jak często wchodzisz na bloga?
..
5. Wybrała byś prawdziwą miłość czy spotkanie z chłopakami?
6 Jakie są twoje pasje?

7 Wolisz komedie czy horrory?

8 Jesteś tolerancyjny/a chodzi o homoseksualizm?

9 Lubisz Bibera?

10 Uważasz, że jesteś ładna?

11.Jakie jest twoje motto?





Nominacje:

3 komentarze:

  1. Dziękuję za nominacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na nowy rozdział. :D

    jak możesz to wpadnij i informuj mnie o nowych rozdziałach. ;)

    http://immersed-in-solitude.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację, odpowiem przy następnym rozdziale :)

    http://lovesandfriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń