czwartek, 23 maja 2013

Podziękowania

Dziękuję wszystkim za 2000 tysiace wejść dla niektórych to dużo dla innych mało lecz dla mnie to zupełnie coś innego nowego. Nowe doświadczenia w pisaniu i wy komentujacy dodajacy mi otuchy do dalszej pracy... Mam nadzieję, że będzie was tu coraz więcej mimo iż ostatnio zauważyłam , że coraz mniej was tutaj zagladą. Nie wuem czy cos robie źle a jeśli tak to prosze piszcie to w komentarzach pod rozdzialami...

Ps: Taka moja malutka proźba czy moglibyscie udestepniqc na jakiś stronakach linka do bloga...??
Oczywiście jak to ja zapomnialam o najisttnuejszym dziękuję wytrwalym czytelniczkom i KOMENTATOTRKOM

4 komentarze:

  1. Kocham twojego bloga,a szczególnie ostatni rozdział ;*,czekam na dalszy ciąg;3 Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludzie czytają, bo jesteś zajebista, nie pomijając bloga... ;D
    Pozdrawiam i czekam nn ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdział ukarze sie w środę, ponieważ teraz chwilowo nie mam czasu lecz obiecuje,że będzie jednym z najdłuższych.....

      Usuń
  3. Jesteś świetna ;D
    I uwielbiam czytać twoje opowiadanie.
    Czekam na kolejny rozdział, a tymczasem zapraszam do siebie na;
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń